FORGOT YOUR DETAILS?

TRENING PERSONALNY

Serdecznie zapraszam na treningi personalne, dzięki którym osiągniesz lepsze efekty niż na zajęciach grupowych. Jako fizjoterapeuta do procesu treningowego podchodzę jak do leczenia. Rozpoczęcie współpracy poprzedzam diagnostyką Twojego aktualnego stanu - możemy w ten sposób określić potrzeby, słabe punkty, kluczowe cele. W czasie samych treningów będę Cię uczył prawidłowej techniki wykonania ćwiczeń. Zapraszam przed wszystkim osoby, którym zależy na treningu zdrowotnym:

» osoby z bólami kręgosłupa
» pracujące wiele godzin w pozycji siedzącej
» biegaczy, którzy chcę podejść całościowo do treningów

Jeśli szukasz treningu na rzeźbę, masę, redukcję to niestety źle trafiłeś ;)

TRENING FUNKCJONALNY I SIŁOWY DLA BIEGACZY

Jako fizjoterapeuta i biegacz z kilkuletnim doświadczeniem nie zajęło mi wiele czasu zorientowanie się czego brakuje w treningu większości biegaczy. To elementy wzmocnienia mięśni tułowia, mięśni posturalnych, słabych punktów, których przeciążenie skutkuje kontuzjami. W połączeniu z technikami rolowania i stretchingu cieszę się zdrowym bieganiem i to samo chcę zaoferować swoim podopiecznym.

» trening siłowy mięśni biegowych
» trening posturalny - postawy biegowej
» trening funkcjonalny zgodnie z naturalnymi wzorcami biegu
» trening antykontuzyjny słabych punktów
» nauka skutecznego rolowania i rozciągania mięśni biegowych

TRENING POSTURALNY

W treningu posturalnym skupiam się na mięśniach odpowiedzialnych za utrzymanie prawidłowej postawy ciała - stojącej, siedzącej czy w czasie biegu. Od sprawności mięśni posturalnych w dużym stopniu będzie zależne zdrowie naszych pleców. Ten rodzaj treningu zalecam szczególnie osobom spędzającym wiele godzin w pozycji siedzącej lub osobom z wadami postawy (w połączeniu z fizjoterapią w moim gabinecie).

TRENING MEDYCZNY REHABILITACYJNY FIZJOTRENING

Trening medyczny, fizjotrening, trening rehabilitacyjny - są to określenia treningu dla osób po urazach, przed lub po zabiegach operacyjnych narządu ruchu, zwłaszcza tych, którym zależy na powrocie do sportu.

» po zabiegach ortopedycznych
(artroskopia kolana/barku, endoproteza stawu biodrowego)
» rekonstrukcja lub szycie więzadeł/ścięgien
(po zerwaniu ścięgna Achillesa, więzadła krzyżowego)
» stany po złamaniach
» po skręceniach (kostki, kolana)
» po długim unieruchomieniu
» po kontuzjach

ROZCIĄGANIE DLA BIEGACZY

Rozciąganie jest jednym z elementów treningu, zaliczanym bardziej do regeneracji czy relaksacji mięśni, niemniej jednak możemy mu też zawdzięczać działanie wzmacniające. W czasie rozciągania mięśni i ich ścięgien dochodzi to stymulacji odpowiednich receptorów, czego efektem poza zwiększaniem/utrzymaniem zakresu ruchomości, będzie również solidniejsza budowa samych ścięgien. To z kolei przełoży się na mniejsze ryzyko wystąpienia kontuzji.

ROLOWANIE DLA BIEGACZY

Słynne rolowanie zyskujące nieprzerwanie sławę od kilku lat, nie jest niczym innym jak automasażem z wykorzystaniem sprytnych przyborów. Mimo, że na co dzień pracuję również jako fizjoterapeutą i zdaję sobie sprawę, że rolowanie nie zastąpi w 100% profesjonalnego masażu, zauważam w nim wiele plusów.
» łatwa dostępność - rolować możemy praktycznie przed czy po każdym treningu
» mobilność - przyrządy do rolowanie możemy zabrać ze sobą na siłownie, do parku, na urlop
» systematyczność - możemy rolować się codziennie, a to przynosi najlepsze efekty

Wszystko przy założeniu, że wystarczająco opanujemy technikę, podstawy anatomii, żeby sobie nie zaszkodzić, tylko pomóc. Dlatego z każdym podopiecznym poświęcam wiele czasu na naukę prawidłowych i skutecznych technik.

TRENING ANTYKONTUZYJNY DLA BIEGACZY

Trening antykontuzyjny może być nakierowany na wzmocnienie ciała pod kątem danej kontuzji z przeszłości lub mieć charakter profilaktyczny, pod kątem zmniejszenia ryzyka wystąpienia w przyszłości urazów. Jak mówi przysłowie "Lepiej zapobiegać niż leczyć" - w tym przypadku takie podejście sprawdza się w 100%. Przed pojawieniem się kontuzji, ciało wysyła czasem sygnały w postaci dyskomfortu lub szybszego zmęczenia danych partii układu mięśniowo-szkieletowego. W takim przypadku, możemy przeciwdziałać urazom przed ich wystąpieniem.

TOP